پیگیری وضعیت سفارشات فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر
شما میتوانید از طریق روشهای زیر، وضعیت سفارش خود را در وبسایت فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر پیگیری کنید:
-
سامانه رهگیری سفارش:
- ابتدا وارد پروفایل خود شوید -
ورود یا عضویت
- پس از ورود به قسمت سوابق خرید مراجعه کنید
- لیست سفارشات شما نمایش داده میشود.
- روی "جزئیات" سفارش مورد نظرتان کلیک کنید.
- در این بخش، میتوانید وضعیت سفارش خود را به همراه اطلاعات مربوط به حمل و نقل مشاهده کنید.
-
کد رهگیری:
- پس از ارسال توسط فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر، یک کد رهگیری به شما پیامک میشود.
- میتوانید با استفاده از این کد، وضعیت سفارش خود را در سامانههای رهگیری مرسولات پستی مانند رهگیری مرسولات پست پیشتاز، رهگیری مرسولات تیپاکس و ... پیگیری کنید.
-
تماس با پشتیبانی:
- اگر با استفاده از روشهای بالا نتوانستید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید، میتوانید با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر تماس بگیرید.